امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

امیرعلی نفس مامانو بابایی

بدون عنوان

1393/3/5 15:28
نویسنده : مامانی
123 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم این مامانا چطوری فرصت میکنن که بیان هروز هروز خاطرات نی نی هاشونو بنویسن والا من که وقت نمیکنمniniweblog.com،آخه امیرعلی من با این که 2ماهو نیمه شه ولی خیلی شیطونه niniweblog.comوقتی بیداره همش باید کنارش باشم بغلش کنم یا باهاش بازی کنم niniweblog.comپسرم گلم یکمم نق نقو تشریف دارهniniweblog.com نمیدونم علت این که اصلا آروم قرار نداره چیه،وقتی خوابه یهو گریه میکنه انگار تو خواب از یه چیزی میترسه وقتی هم بیداره اصلا دوس نداره رو زمین باشه یا به پشت بخوابونیمشو باهاش بازی کنیم همش دستو پا میزنه که برش داریم دیر بجنبیم صداش در میاد یجوری تو بغلمون احساس آرامش میکنه niniweblog.comمن احساس میکنم وقتی بغلمون نیست میترسه از چی؟نمیدونم حالت استرس داره بچم،وقتی هم که خوابه یا کاره خونه میکنم niniweblog.comیا کارای امیرعلی رو مثل لباس شستنوniniweblog.com تمیز مردن خونه niniweblog.comو ..... خلاصه من که فرصت نمیکنم تازه بیشتر کارارو مادر بزرگش انجام میده niniweblog.comشوهرمم خیلی کمک میکنه niniweblog.comواقعا خسته نباشه ،آخه ما باهم زندگی میکنیم اگه اونا نبودن که واویلا میشد خونهniniweblog.com،یعنی یه دونه بچه بزرگ کردن انقدر سخته یا پسر من زیادی شیطونه؟؟؟niniweblog.com

پسر گلم با بایی شم رابطه اش خوبهniniweblog.com ،تو بغل باباییش راحت تر میخوابه زودتر آروم میگیره وقتی هم که خوابه با شنیدن صداش چشاشو باز میکنه شیطون...niniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (1)

ارزانسرای
5 خرداد 93 15:50
فروش لباس زنانه با بهترين قيمت قيمت لباسها بين 8 تومان تا 22 تومان هست جهت دیدن محصولات به http://arzansaray.blogfa.com/مراجعه کنید