امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

امیرعلی نفس مامانو بابایی

سلطان کوچولو

1393/5/16 12:11
نویسنده : مامانی
1,330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلطان کوچولوی من خیلی شیطون شدیا تازگیا،بذار یکم از شیطنتای این روزات  بگم که با اونا خودتو تو دل همه جا کردی خوش اخلاق من،صبح زود که از خواب پا میشی شروع میمنی به سرو صدا کردن انقدر بلند بلند با خودت نجوا میکنی که همه رو از خواب بیدار میکنی وقتی هم که من خوابم غلت میزنی میای نزدیک من یا لباسمو میکشی یا دستو میذنی به صورتم که بیدار شم چشامو که باز میکنم و بهت لبخند میزنم چنان ذوقی میکنی که،ما طبقه 2 مجتمع هستیم دیشب پسر طبقه 5 بابایی رو تو پارکینک دیده گفته پسرتون خیلی با نمکه صداش که میاد بالا دلم میخواد بیام درتونو بزنمو باهاش بازی کنم قربونت برم که همه رو عاشق خودت کردی،زن عموهات تا زنگ میزنن ترو میپرسنو میگن دلمون برا کوچولو تنگ شده پسر عموهات تا میرسن میپرسن امیرعلی کو؟میان اتاقت تا باهات بازی کنن،عمه رو هم که نگو تا ترو نبینه جایی نمیره تا میرسه خونه میاد سر وقت تو خواب باشی هم بیدارت میکنه اما تو انقدر نازو اجتماعی هستی که بجای اینکه گریه کنی بهش لبخند میزنی قربونت برم سلطان من،عاشقتم

تازه بگم از شکمو بودنت تا یه چیزی میخوایم بخوریم دستو پا میزنی که منم میخوام قربونت برم تو که هنوز نمیتونی از چیزایی که ما میخوریم بخوری اما یه کوچولو بهت میدم تا تعمشو بچشی،تا یه چیزی رو میگیری دستت یه راست میبری دهنتو تستش میکنی عاشق اینی که همه چیرو بچشی راستی عشق آبنبات چوبی بستنی و هندونه هستی اینم چنتا عکس از بستنی و آبنبات خوردنت

اینم نشتن اجباری که اصلا دوس نداری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جونت اتی...
28 آبان 93 14:31
واااااااااای جیگرم قلوبنت برم الهی