امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

امیرعلی نفس مامانو بابایی

این روزااااااااااااااااااا

1393/7/5 19:51
نویسنده : مامانی
169 بازدید
اشتراک گذاری

خوب کار جدیدی که پسرم این روزا یاد گرفته نشستن هستش میتئنه بذون کمک بشینه اما زیاد وول بخوره میخوره زمین خیلی خوب نمیتونه خودشو نگه داره فذاش شم،میتونه موقع نشستن خم شه به اطراف و از رو زمین چیزیرو برداره و تازگیام کنارش که میشینم نخوره زمین خودشو همش میندازه بغلم قربونش برم الهی،صداهای جدید از خودش در میاره مثه: آماماماماما یا آبابابابابا ............ من که میگم این صداها تو آینده میشه مامان و بابا،تن صداش بالا رفته داد میزنه جیغ میکشه و یا بلند بلند گریه میکنه خودشم با عصبانیت چشماشو میبنده صداشو بلند میکنه و با دستاش همش میکوبه به زانوهاش یا شکمش،یعنی تو این حالت هیچیو هیچ کس نمیتونه آرومش کنه،قربون اون اخلاقت برم که کشیده به خودم............

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله مهديه
5 مهر 93 20:03
سلام به مامان مهربون عزیزم وبتون رو کامل دیدم قشنگ بود ...پسملی نازی دارین خدا بهتون ببخشه جالبه که امیرعلی با فاطیما خواهر زاده من فقط 6 روز تفاوت سنی دارن ...عزیزم من شما رو لینک کردم لطفا من رو هم لینک کنید.خوشحال میشم به وب فاطیما سربزنید .چون هم سن هستن حتما برا هردومون جالبه ..امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
نی نی عکس
5 مهر 93 20:16
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir