امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

امیرعلی نفس مامانو بابایی

سلام بهونه ی قشنگ من برای زندگی

1393/8/7 12:56
نویسنده : مامانی
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دنیای مامان سلام همه چیزو همه کس مامان،با اومدنت به زندگی ما معنا دادی نفسم،با اومدنت حس لطیف و بزرگ مادر بودنو به من بخشیدی و من فهمیدم که مادر یعنی عشق مادر یعنی یه دنیا محبت و اینطور بود که قدر زحمات مادرمو الان میفهممو دست بوس همه ی زحماتش هستم که عمرشو به پای ما گذاشته،با اومدنت حس پدر بودن رو به بابایی دادی که عاشقانه دوست داره، با اومدنت به قلب ما نور بخشیدی و هر لحظه ی مارو شیرینو شیرینتر کردی ممنونم ازت پسرم.

الان 7 ماه از زمینی شدن فرشته کوچولوی ما میگذره و من هر روز بیشتر از پیش عاشقش میشیم،بزرگ که میشی عاقل تر باهوش تر وشیرینتر میشی از خدا میخوام به ما کمک کنه و مارو یاری بده تا تو فرشته ی ناز رو به خوبی تربیت کنیم و یک جوان سالم و با ایمانو مفید به جامعه تحویل بدیم.

پسرم برایت آرزوی سلامتی و بهترین هارو دارم و از خدا میخوام که زیر سایه ی حق سالمو سلامت باشی.

به امید روزهای خوب،فردایی بهترو سربلندی برای همه ی بچه های ایران زمین.

پسندها (1)

نظرات (0)