امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

امیرعلی نفس مامانو بابایی

سرما خوردن امیرعلی

1393/3/2 1:08
نویسنده : مامانی
134 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم که الانم تو خوابه نازهniniweblog.com

چند روزه اصلا حالش خوب نیستniniweblog.com،3شنبه بود و قرار بود شبش بریم خونه مامان جون که تو سهند هستنniniweblog.com،عصر بود که احساس کردم بدنت خیلی داغه،تبت رو اندازه گیری کردم 39 درجه شده بودniniweblog.com،بهت استامینوفن دادیم یکم تبت پایین اومد گفتیم حتما خوب شدی niniweblog.comدا شب که شد را افتادیم و رفتیم بابایی مارو رسوند و خودش برگشت،شبو خوب خوابیدی اما فرداش بازم بدنت داغ شده بودو همش گریه میکردیniniweblog.comعصر دورو بره ساعت 6بود که دیگه پا شدیمو با مامان جون رفتیم دکتر،دکتر معاینت کردو برات دارو نوشت البتهههههه 2تا هم آمپول niniweblog.comولی من میدونستم تو پسر قوی هستی و اصلا از آمپول نمیترسی،niniweblog.comآمپولو که به اون پاهای نازو تپل موپولت زد یکم گریه کردی ولی بعدش حالت خوب شدniniweblog.com،خونه که اومدیم بازم بی قراری کردیniniweblog.com تا اینکه ز زدم به بابایی اومد دنبالمون تا تو تبریز بریم یه دکتر خوب تا پامون رسید خونه آروم گرفتی خوابیدیniniweblog.com،تا امروز هم یکم گریه میکنی بعضی وقتام ناله میکنی ولی در کل یکم خوب شدی و خدارو شکر بهترو بهتر میشیزبان،ایشالا دیگه هیچ وقت مریض نشی پسر قهرمان من..............

اینم از ماجرای سرما خوردگی پسرم امیر علی!!!!niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (1)

ajij
1 خرداد 93 22:35
سلام مامانی.خوبی؟ قدم نورسیده مبارک عزیزم. ایشالله قدم داری باشه ماشالله چه پسمل نازي داري خدا حفظش کنه . انشالله حالش زود زود خوب میشه نگران نباش عزیزم. عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. مامانی بهت یه سایت معرفی میکنم برو عضو شو سوالات پزشکیتو ازشون بپرس . خوبی این سایت میدونی چیه . دکتراش 24 ساعت انلاین هستن و سریع راهنمایت میکنن دکترای متخصص و فوق تخصص داره تو زمینه های: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه روانشناسی بالینی و... من به شخصه خیلی از این سایت راضی هستم تاحالا هر سوالی داستم سریع راهنماییم کردن اینم ادرسش http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي