امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

امیرعلی نفس مامانو بابایی

یه حرکت جدید

1393/10/12 20:24
نویسنده : مامانی
466 بازدید
اشتراک گذاری

امیر علی دیروز با کارش همه متعجب کرد دیر یا زود این اتفاق باید میافتاد اما یهویی که شد من تعجب کردم آمادگیشو نداشتم  دیشب دقیقا روز 5شنبه 11دی بود که دور هم نشسته بودیم امیرعلی هم داشت برا خودش بازی میکرد یهو بلند شدو شروع کرد به راه رفتن انقدرم قدماشو محکمو قشنگ میذاشت که انگار خیلی وقته داره راه میره چندباری این کارو کردو از من رفت بغل مامان جونش از بغل اونم اومد پیش من خیلی ذوق زده شده بودم قربونش برم دیگه داره سعی میکنه راه بره به سلامتی

مادر فدات بشه دلبندم مبارکه قدم برداشتنت ایشالا در راه خدا و اسلام قدمای درست و در راه دانش قدمای بزرگی برداری به امیدروزها و آینده ای بهتر با تو 

پسرک قشنگم در پناه خدا باشی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)